[O1] problem z mocą do 2000 tys obr .ważne

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • dramac
    Classic
    • 2013
    • 7

    [O1] problem z mocą do 2000 tys obr .ważne

    Tak jak w temacie sprzedam turbinę do silnika 1.9 TDI BXE stan bdb przebieg 60 tyś.

    Turbina zapewne podejdzie do innego oznaczenia silnika 1.9 TDI

    Dla forumowiczów cena 500 zł



    Mam u siebie wsadzoną nową a ta mi nie potrzebna jest.

    Proszę pisać na

    gg 4700997
    lub PW
  • kasyno
    Classic
    • 2011
    • 38

    #2
    [O1] problem z mocą do 2000 tys obr .ważne

    autko nie ma mocy do około 2000tys obr. później normalnie . Po zapaleniu któregoś dnia po prostu tak było nie nasilało się stopniowo . błędów brak . proszę sprawdźcie logi . pomóżcie od czego zacząć .


    link do logów
    [ Dodano: Nie 25 Mar, 12 19:39 ]
    Log (0 - 004)
    Log (1 - 003,003)
    Log (2 - 008)
    Log (3 - 010)
    Log (4 - 011)

    Komentarz

    • german81
      L&K
      • 2010
      • 1414
      • Octavia II combi (1Z5)
      • AUQ 1.8 20VT 180 KM
      • BZB 1.8 TSI 160 KM

      #3
      wklej te logi na ta strone http://vaglog.rtnet.pl/
      diagnostyka vag 602-614-253

      Komentarz

      • kasyno
        Classic
        • 2011
        • 38

        #4
        mam nadzieje że to o to chodzi

        [ Dodano: Nie 25 Mar, 12 19:39 ]
        Log (0 - 004)
        Log (1 - 003,003)
        Log (2 - 008)
        Log (3 - 010)
        Log (4 - 011)

        Komentarz

        • german81
          L&K
          • 2010
          • 1414
          • Octavia II combi (1Z5)
          • AUQ 1.8 20VT 180 KM
          • BZB 1.8 TSI 160 KM

          #5
          sprawdz czy na odpalonym silniku wciaga sztange do konca
          diagnostyka vag 602-614-253

          Komentarz

          • kasyno
            Classic
            • 2011
            • 38

            #6
            co prawda sztangą ruszałem to chodziła . jakieś przypuszczenia ?

            Komentarz

            • Damian-jg
              Ambiente
              • 2008
              • 229

              #7
              Zamieszczone przez german81
              jakieś przypuszczenia ?
              Tak
              Zamieszczone przez german81
              sprawdz czy na odpalonym silniku wciaga sztange do konca
              FIAT Service

              Komentarz

              • kasyno
                Classic
                • 2011
                • 38

                #8
                sztangę sprawdzę dopiero jutro bo dziś nie mam dostępu do kanału a i ciemno jest . Pytam się co będzie oznaczać jak nie będzie chodzić ...

                Komentarz

                • german81
                  L&K
                  • 2010
                  • 1414
                  • Octavia II combi (1Z5)
                  • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                  • BZB 1.8 TSI 160 KM

                  #9
                  podejrzewam ze mozesz miec nieszczelnosc w układzie podcisnieniowym a co za tym idzie sztanga nie jest wciagana do oporu i dlatego turbo pózno osiaga wartosc zadana cisnienia i do 2 tys. jest muł
                  diagnostyka vag 602-614-253

                  Komentarz

                  • kasyno
                    Classic
                    • 2011
                    • 38

                    #10
                    jutro wszystko posprawdzam i napiszę co i jak ? mam nadzieje , że będziemy nadal w kontakcie

                    [ Dodano: Pon 26 Mar, 12 18:32 ]
                    sztanga chodzi prawidłowo . czy czyszczenie turbiny coś da? . czy z tych logów wychodzi tylko problem z doładowania ? może to byc przyczyna np. nastawnika , katalizatora?

                    Komentarz

                    Pracuję...